τουρισμός - Ξενοδοχεία & Resorts: Βαρόμετρο
προφίλ τουρισμός συμμαχίες επικοινωνία  

Βαρόμετρο

 


Τί είναι το Βαρόμετρο;

To “Βαρόμετρο” της GBR Consulting καταγράφει τις απόψεις του ξενοδοχειακού κλάδου για τρέχοντα θέματα, καθώς και τις προσδοκίες του σχετικά με τις αναμενόμενες Πληρότητες (Occ) και Μέση Τιμή Δωματίου ή Πακέτου (ARR).

Εάν είστε ξενοδόχος και επιθυμείτε να συμμετάσχετε στην έρευνα αλλά δεν έχετε λάβει e-mail από εμάς, παρακαλούμε στείλτε το επαγγελματικό σας e-mail (δηλ. να είναι e-mail ξενοδοχειακής επιχείρησης) στη διεύθυνση barometer@gbrconsulting.gr, προκειμένου να αποκτήσετε πρόσβαση στην έρευνα. Κατά τη συμμετοχή σας στην έρευνα δεν καταγράφεται κανένα στοιχείο που να προσδιορίζει εσάς ή την ξενοδοχειακή επιχείρηση για την οποία εργάζεσθε.

Πρόβλεψη για το 2017

  • Γενικά οι Έλληνες ξενοδόχοι είναι πολύ αισιόδοξοι για το 2017. Η πλειοψηφία των ξενοδόχων αναμένει τόσο αύξηση στην πληρότητα όσο και στις τιμές σε σχέση με πέρυσι. Επιπλέον, 4 στους 10 ξενοδόχους προβλέπουν ότι η απόδοσή τους σε πληρότητα και τιμές θα είναι στα ίδια επίπεδα με το 2016.

  • Οι ξενοδόχοι ξενοδοχείων πόλης αναμένουν να συνεχιστεί η θετική τάση του 2016. Για την αγορά συνολικά το 47% αναμένει βελτίωση τουλάχιστον 2% από πλευράς πληρότητας, ενώ 56% αναμένει αυτά τα επίπεδα ανάπτυξης για τις τιμές.

  • Για τα παραθεριστικά ξενοδοχεία οι ξενοδόχοι είναι ακόμα πιο αισιόδοξοι με 68% και 60% να αναμένει τουλάχιστον 2% αύξηση της πληρότητας και των τιμών αντίστοιχα.

Προσδοκίες για το 2017

Barometer 2015 Q1

Legend Barometer

  • Στις κατηγορίες 3 – 5 αστέρων η πλειοψηφία των ξενοδόχων αναμένει αύξηση της τάξης του 2% και άνω σε όλα τα επίπεδα γενικά. Οι ξενοδόχοι ξενοδοχείων 5 αστέρων είναι οι πιο αισιόδοξοι από όλους.
  • Οι ξενοδόχοι ξενοδοχείων 2 αστέρων είναι επίσης αισιόδοξοι όσον αφορά την αύξηση της πληρότητας, όμως εκτιμούν ότι οι τιμές θα παραμείνουν στα επίπεδα του 2016.

Πώς διαβάζονται τα γραφήματα

Η πλήρης μελέτη

Μπορείτε να 'κατεβάσετε' τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας:

Print this page εκτύπωση σελίδας

 
Εμπειρία
Πελάτες
Κέντρο Πληροφοριών
 
 
home